Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016


«Τα κόμματα στην Ελλάδα δημιουργούν προβλήματα, και εγώ είμαι άνθρωπος των λύσεων»








Η παρουσίαση της μελέτης για τον αυξανόμενο ευρωσκεπτικισμό των απογοητευμένων Ελλήνων εκτός από τη σφραγίδα «διαΝΕΟσις» έχει και ονοματεπώνυμο: Δημήτρης Δασκαλόπουλος ο πρώην γαλακτοβιομήχανος και πρόεδρος του ΣΕΒ νυν μεγαλοεπενδυτής και συλλέκτης έργων τέχνης.
«Δεν έχω το άγχος του προσκηνίου ούτε το άγχος της επικαιρότητας.

Τα κόμματα στην Ελλάδα δημιουργούν προβλήματα, και εγώ είμαι άνθρωπος των λύσεων». Με αυτό τον τρόπο απάντησε ο κ. Δημήτρης Δασκαλόπουλος, όταν ρωτήθηκε για το εάν η ίδρυση του ερευνητικού οργανισμού «διαΝΕΟσις» αποτελεί ένα βήμα για την κάθοδό του στον πολιτικό στίβο. Είναι γνωστή, άλλωστε, όλη η φημολογία που είχε αναπτυχθεί όταν ο κ. Δασκαλόπουλος ήταν πρόεδρος του ΣΕΒ περί ενεργού ανάμειξής του με την πολιτική.

Κίνητρο για την ίδρυση της «διαΝΕΟσις» ήταν ότι ο δημόσιος διάλογος στην Ελλάδα είναι ρηχός, ελλιπής σε στοιχεία, διαποτισμένος από προκαταλήψεις και στρεβλώσεις, δηλώνει ο κ. Δασκαλόπουλος. Ο ίδιος, πάντως, έδωσε σαφές πολιτικό μήνυμα λέγοντας ότι πρέπει να πάψει να εξαρτάται η επιβίωσή μας από την επιείκεια των εταίρων, που έχει εξαντληθεί, και να επιδιώξουμε την παραγωγική επανένταξή μας στον σύγχρονο κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου